Количка

Кожена папка A5 с тефтер и химикалка TROIKA - RED PEPPER BOK52/LE

Кожена папка A5 с тефтер и химикалка TROIKA - RED  PEPPER BOK52/LE
Изчерпан
Кожена папка A5 с тефтер и химикалка TROIKA - RED PEPPER BOK52/LE
  • Наличност: Изчерпан
  • Код на продукта: BOK52/LE
  • Тегло: 0.40кг
138.00лв.
ЦЕНА с ДДС: 138.00лв.
Отстъпка за нов клиент
Регистрирай профил и получи отстъпка за първата си поръчка
Бърза доставка
Доставка до 1 раб. ден на 75% от продуктите
Преглед на пратката
преди да платите в присъствието на куриер
Право на връщане
14 дни право на връщане

Луксозна кожена папка Troika, формат А5 със сменяем тефтер със спирала, метален клипс хром гланц, с отделение за 8 визитни картички, с химикалка, с преграда за документи.


Дизайнер: TROIKA Design Werkstatt
Цвят: черен/червен
Размер: 226/177/40 мм
Тегло: 534 гр

Производител: TROIKA GERMANY GmbH
Страна на произход: Китай
Вносител: 10х ЕООД

Уважаеми клиенти,
Вашата поръчка означава много за нас.

Всички поръчки от нашия онлайн магазин се доставят с куриерска фирма Спиди.

  • Предлагаме доставка до собствен адрес или офис на Спиди
  • Доставките се извършват в рамките на работния ден
  • Всички наши пратки са с опция преглед
  • При над 85% от поръчките срокът за доставка е до 2 работни дни

Какво да направим ако пратката ни е повредена или счупена?

Ако при получаването на поръчани продукти до адрес или в офис на куриерска фирма установите, че продуктите са повредени по време на транспорта, моля, попълнете "протокол за увреденена пратка".

Мнения
Напишете отзив
Важно: Онлайн магазинът ни събира клиентски ревюта. След извършване на поръчка и обработка от екипа ни всеки клиeнт получава имейл с форма за обратна връзка, която е доброволна. Всеки потребител на онлайн магазина може да публикува ревю свободно. Всички ревюта преди публикуване се одобряват ръчно с цел да не съдържат лични данни и да не нарушават общите условия на дружеството. HTML не се поддържа.
Лош Добър
Уважаеми клиенти, уеб сайтът ни използва "бисквитки" (Cookies), за да работи оптимално за Вас и да подобрим потребителското изживяване.