Връзка с нас 0877 55 71 79

Общи условия

Mоля, прочетете внимателно общите условия – те уреждат взаимоотношенията между Вас и онлайн магазин Podnesi.bg

1. ДЕФИНИЦИИ

ФИРМАТА или ДРУЖЕСТВОТО означава  „ЕЙЧ ДИ БИЗНЕС ГРУП“ ЕООД 
ЗЗП означава Закон за защита на потребителите.
ЗЗЛД означава Закон за защита на личните данни.
САЙТ или ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН или ОНЛАЙН МАГАЗИН означава уебсайтът Podnesi.bg и неговите поддомейни.
КЛИЕНТ или ПОЛЗВАТЕЛ означава лице, ползващo уеб сайта Podnesi.bg
ЛИЧНИ ДАННИ означава лични данни по смисъла на ЗЗЛД.
НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ означава наложен платеж по смисъла на Закона за пощенските услуги

 

2. ДАННИ ЗА ПРОДАВАЧА

„Ейч Ди Бизнес Груп“ ЕООД  е дружество със седалище и адрес на управление в България, област София, гр. София, община Столична, район Подуяне, ж.к. Хаджи Димитър, ул. Найден Георгиев 43, вх.1, ет.3, ап5., вписано в търговски регистър на България с ЕИК 204166480.
„Ейч Ди Бизнес Груп“ ЕООД администрира сайта и електронния магазин Podnesi.bg
„Ейч Ди Бизнес Груп“ ЕООД щe бъде наричано за краткост по-долу Podnesi.bg
Можете да се свържете с Podnesi.bg на посочения по-горе адрес, на телефон 0877 55 71 79 или на и-мейл адрес office@podnesi.bg

 

 3. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

Настоящият документ представлява общите условия или условията на ползване на уеб сайт Podnesi..bg, които уреждат правилата, правата, задълженията и ограниченията  при използването на Podnesi.bg, включително сключването на договор за покупко-продажба с търговец от този електронен магазин. Общите условия на Podnesi.bg са задължителни за всички потребители на сайта. Всяко използване на този уеб сайт означава, че Вие сте се запознали внимателно с общите условия за използването му и сте се съгласили да ги спазвате безусловно. „Ейч Ди Бизнес Груп“ ЕООД си запазва правото да променя тези общи условия по всяко време чрез актуализирането им без предварително да уведоми за това. Характеристиките или цените на продуктите, описани в сайта, могат да бъдат променяни от Podnesi.bg по всяко време и могат да съдържат грешки. Сайтът може да съдържа линкове към други сайтове, като дружеството не носи отговорност за политиката на поверителност на уебсайтове, които не администрира, както и за друга информация, съдържаща се в тях.

 

4. РЕГИСТРАЦИЯ


Регистрацията в уеб сайт Podnesi.bg е доброволна и безплатна. Регистрацията не е задължителна за поръчка на продукти от онлайн магазина. Поръчка може да направи всеки клиент на сайта и като гост, използвайки опцията “Поръчка без регистрация” или формата за "Бърза поръчка". Сайтът може да бъде разглеждан свободно, без да е необходима регистрация. Полетата, които задължително следва да бъдат попълнени при регистрация, са отбелязани със звездичка (*) в ярко червен цвят. При успешно приключване на регистрацията, клиентът получава потвърждение на посоченият от него имейл. 

 

5. ЛИЧНИ ДАННИ

Личните данни, които попълвате в уеб сайт Podnesi.bg ще бъдат използвани единствено за Вашето обслужване – обработка на поръчки, изпращане на информационен бюлетин и връзка с Вас, в случай на възникнали проблеми, свързани с изпълнението на Вашата поръчка. Ние гарантираме, че тези данни няма да бъдат предоставяни противозаконно на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Потребителският акаунт и данните в него могат да бъдат изтрити при желание от страна на потребителя. Може да се запознаете подробно с политиката за защита на личните данни в уеб сайт Podnesi.bg от този линк: https://podnesi.bg/лични-данни

 

6. СТОКИ


Чрез електронна поръчка от сайта могат да бъдат закупувани единствено и само тези стоки, които системата позволява да бъдат добавяни в Кошницата на клиента и тези които можете да поръчате чрез опцията "Бърза поръчка" - съгласно механизма на работа на магазина. Цялата информация относно предлаганите за продажба чрез онлайн магазина стоки, включително, но не само, състав на продуктите, размери и други е описана от производителя на етикети на артикулите.

 

7. ЦЕНИ


Всички представени в сайта цени са в български лева. Дружеството си запазва правото без предупреждение да ги променя. Представените в онлайн магазина цени на стоки са крайни и включват ДДС и всички данъци и такси предвидени в действащото българско законодателство, без цената за доставка. Може да се информирате подробно за цените за доставка и транспорт на поръчани стоки от онлайн магазин Podnesi.bg от този линк: https://podnesi.bg/безплатна-доставка

 

8.ПОРЪЧКИ


Поръчки може да извършва всеки клиент на уеб сайта. За да направи поръчка, потребителят се съгласява с общите условия на интернет магазин Podnesi.bg и Политиката за защита на личните данни. Сроковете за доставка на поръчките зависят от куриерската фирма, с която дружеството работи. Възможностите за доставка могат да бъдат променяни от дружеството по всяко време.


9.КУПОНИ И ВАУЧЕРИ ЗА ПРОМОЦИИ, ОТСТЪПКИ И НАМАЛЕНИЯ

За повече информация за действащи купони и ваучери за остъпки, може да посетите този линк: https://podnesi.bg/kupon-za-otstapka

 

10. ПЛАЩАНЕ

Заплащането на поръчки от интернет магазин Podnesi.bg  може да се извърши по няколко начина според желаният от клиента в български лева.

I. Наложен платеж

Ползвателят трябва да заплати цената на поръчаните продукти, плюс цената за доставка на куриера при получаването на стоката. Ползвателят получава заедно със стоката касова бележка и документ, в който е посочена поръчаната стока, дължимата за нея продажна цена, както и цената на доставката. Когато плащането се извършва чрез Наложен платеж, купувачът предава на куриера сума, равна на общата дължима сума (включваща цената на поръчката и цената на доставката), което се отбелязва в талона за приемо-предаване (удостоверяващ предаването на стоката от куриера към клиента), който служи за разписка. С подписването на талона за приемо-предаване, клиентът овластява куриера да предаде от негово име и за негова сметка на дружеството сумата, представляваща продажната цена на доставената поръчка.
 

II. Банков превод

Ползвателят на уеб сайта може да пожелае от дружеството да заплати поръчаните стоки по банков път. Дружеството може да предсотави при желание от клиент банковата си сметка на която да бъдат заплатени стоките и услугите. Обработката на поръчката от дружеството ще започне след като парите са преведени успешно в банковата сметка на дружеството
 

III. Разплащане с дебитна или кредитна карта

Използваните методи на разплащане са предплащане чрез платежната система на PaySera.
Уеб сайт: https://www.paysera.bg/v2/bg-BG/index
 
За Ваше улеснение може лесно да предплатите поръчаните стоки от онлайн магазин Podnesi.bg чрез използването на дебитна или кредитна карта. 
 

11. ОТКАЗ НА ПОРЪЧКА

В случай на отказ на поръчаните стоки, клиента трябва да върне закупената стока заплащайки транспортните разходи за връщането. Връщането на стоката трябва да бъде в оригинална фабрична ненарушена опаковка, с етикети и неупотребяван, заедно с всички получени документи, включително и касовата бележка. Сумата от извършената покупка се възстановява по сметката на  клиента в PaySera или по банковата сметка на клиента.
 
Уважаеми клиенти, статусите на наличностите на продуктите в нашия онлайн магазин не са свързани със складова програма. Възможно е поръчани продукти да са с изчерпана наличност. Дружеството си запазва правото да не изпълни поръчка ако няма наличност от поръчаната стока. В случай на предплащане с дебитна или кредитна карта на изчерпан продукт сумата ще бъде възстановена в банковата сметка на клиента или в сметката му в PaySera.
 
За повече информация за връщането на продукти, вижте точка 17 от общите условия.

12. СИГУРНОСТ

Онлайн магазин Podnesi.bg работи с протокол за киберсигурност https, благодарение на инсталираният Let's Encrypt SSL сертификат за сигурност, предоставен от хостинг компанията ни.

 

13. ДОГОВОР


Договорът за продажба от разстояние между дръжеството и клиента се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка от страна на дружеството. При извършване на поръчка, клиентът получава потвърждение по имейл, че поръчката му е приета. Преди изпращане на поръчаната стока, дружеството има право да се свърже с клиента на посочения от него телефон, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката. Дружеството си запазва правото да не изпълни поръчка ако няма наличност от поръчаната стока. Дружеството не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато клиентът е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон. В случай, че клиент е избрал да заплати стоката с Наложен платеж, договорът за продажба от разстояние се счита за анулиран, когато:
- Клиентът не заплати фактурата на куриера в момента на доставката.
- Клиентът е посочил неверен или неточен адрес или едновременно не е на посочения адрес в деня на доставката и не отговаря на  телефоните, посочени за контакт, за да се договори с куриера за получаването доставката
 

14. ГАРАНЦИОННИ СРОКОВЕ

Дружеството предлага гаранционен документ на своите клиенти за дадена закупена стока, ако такъв документ е осигурен от производителя или вносителят на стоката. В документа са описани: адрес и телефон на оторизираните сервизи на закупената стока гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители гаранционен срок на закупената от потребителя/клиента стока.
 
 

15. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНАТА СТОКА


Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с куриер или от служител на дружеството. Доставки се извършват само на географската територия на България. При доставката получателят подписва стокова разписка за приемо-предаване, който удостоверява точното изпълнение на поръчката. При извънредни обстоятелства дружеството си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира потребителя. Стоките се доставят на получателите на ръка срещу подпис. При невъзможност за връчване на пратката, не по вина на дружеството или куриера, лицето, извършващо доставката, се обажда на посочения от клиента телефон за контакт, за да бъде уточнено от кой офис на куриера клиентът може да получи поръчката. При невъзможност за връчване на пратката не по вина на дружеството или куриера и невъзможност да се установи контакт с клиента, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява.


16. НЕПОТЪРСЕНИ И НЕПРИЕТИ ПРАТКИ

 
Непотърсени пратки в офис на куриерската фирма или недоставени пратки до точен адрес на клиента в 14 работен дневен срок от изпращането им от дружеството, които не са заплатени предварително подари отказ, нежелание, невъзможност и други причини от клиента да ги вземе се считат за отказани поръчки и дружеството ще ги вземе обратно от куриерската фирма.

 

17. ВРЪЩАНЕ И РЕКЛАМАЦИИ НА СТОКИ


Съгласно закона за защита на потребителите, Вие имате право да върнете всеки поръчан от интернет магазин Podnesi.bg продукт не по-късно от 14 календарни дни след получаването му. За да върнете продукта, трябва да изпратите продукта обратно, в оригинална фабрична ненарушена опаковка, с етикети и неупотребяван, заедно с всички получени документи, включително и касовата бележка.

Разходите по връщането на продукта са за сметка на клиента. Може да го върнете и на място в офиса на фирмата. Връщането на сумата за продуктите става до 14 календарни дни, считано от датата, на която го получим, чрез банков превод (в този случай е необходимо да посочите банка, IBAN, BIC, име на титуляря на сметката) или чрез възстановяване по сметка на клиента в PaySera или в банковата сметка на клиента ако е използвал предплащане чрез дебитна или кредитна карта. Клиентът има право да получи само стойността на върната стока, такава каквато е била при заявката и закупуването.

При неизпълнение на тези условия Дружеството, запазва правото си да откаже приемане на върната стока и съответно да не възстанови платената сума от Потребителя.
ВАЖНО: Чл. 103в. (Нов – ДВ, бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) (1) При договори, при които търговецът изпраща стоките на потребителя, рискът от загуба или повреда на стоките преминава върху потребителя в момента, в който потребителят или посочено от него трето лице, различно от превозвача, приеме стоките.

Линк към електронна бланка за рекламации: https://podnesi.bg/index.php?route=account/return/add

 

18. РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ

При възникване на спор, свързан с покупка онлайн може да се информирате на сайта ОРС или КЗП. Линк към платформата за онлайн решаване на спорове на Европейската комисия за страни членки на ЕС - https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=BG съгласно чл.181 т.Н от ЗЗП. Линк към Комисията за защита на потребителите: https://kzp.bg/

 

19. ОГРАНИЧЕНИЯ


Потребителите нямат право да извършват действия, които нарушават общоустановени правила на общуване и комуникация, да извършват злонамерени действия, разпространяване на вируси и други, нарушаващи или увреждащи правата или интересите на трети лица. Нямат право злонамерено да извършват поръчки от името на други лица, без тяхното съгласие. Потребителите могат да се възползват свободно от ресурсите на уебсайта, с изключение на ограниченията, описани в настоящите общи условия и други общовалидни ограничения. Потребителите нямат право да разпространяват чрез уебсайта порнографски материали, снимки или други материали, собственост на чуждо авторско право, призиви за насилствена промяна на гражданския и обществен ред, неправомерно придобита информация или такава, която накърнява имуществени или неимуществени права или интереси на трети лица.


20. ТЪРГОВСКА МАРКА

Домейнът Podnesi.bg ® е регистрирана търговска марка в Патентно ведомство на Република България собственост на дружеството.